Sedlo Sargent Seats typ World Sport pre BMW R1200GS / GSA
Predná (vodič) s vyhrievaním.
Štandardná (REGULAR) výška.
Čierno lemovaný okraj (BLACK).
Regulátor pre ovládanie vyhrievania je už započítaný v cene každého sedla
Sedlo má čiernu linku na leme, poťah je čierny z kombinácie nových materiálov Duratex s adhezívnymi bočnými zónami.
Predné sedlo umožňuje zmenu výšky do štyroch kombinácií polôh pomocou dvojice tyčiek ako u sériového sedla.
Minimálna výška sa štandardným prevedením sedadla od zeme pri modeli R1200GS je 83.8cm, maximálny 86cm. Pri modeli R1200GS je rozsah 84.7 - 87cm. V ponuke máme aj sedla v zníženom prevedení o cca 2.4cm. Nastavovacie tyčky umožňujú prevádzku aj so sklonom sedla dopredu alebo dozadu podľa želania jazdca.
Sedlo je možné použiť pre všetky modelové roky R1200GS (vzduchom chladený).
Predné a zadné sedla sa predávajú samostatne. Je možné kombinovať aj vyhrievané a nevyhrievané sedla do kombinácie - napr. Predné vyhrievané a zadné nevyhrievané a naopak. Neodporúčame z dizajnových dôvodov kombinácie čierno lemovaného a so striebornou linkou a prevedenie CarbonFX kombinovať s edíciou PLUS (Duratex).
Zadné sedlo sa vyrába v jednom vyhotovení výšky, predné v dvoch prevedeniach.
Sedlo Sargent pre dvojvalcové BMW F800GS (a F650GS / F700GS).
Model World Sport - Touring (komfortná) pre diaľkové cestovanie. V ponuke máme tiež enduro prevedení navrhnuté viac pre jazdenie offroad.
Čierne lemovanie (BLACK)
Bez vyhrievanie (je možné dodať sedlo s vyhrievaním vpredu, vzadu alebo oboje)
Sedlo pre dvojvalca radu F800 / 650 / 700GS je navrhnuté pre maximálny komfort pri diaľkovom cestovaní ako pre jazdcov, tak pre spolujazdca. Poťah je tvorený tradičnými panely CarbonFX (viď detailné foto), platforma je originálny výrobok Sargent a výplň tvorí moderné pamäťovej peny Atomic Supercell - ktoré sú vzdušné a v maximálnej miere nenasiaknu vodu pri daždi. Výplň má pochopiteľne rôznu tvrdosť v rôznych miestach tak, aby sedlo dokonale podopierala bedrovú časť chrbtice, nedochádzalo k borcení chrbta a v maximálnej miere filtroval otrasy prenášané podvozkom k jazdcovi.
Touringové sedlo má výrazné dvojstupňové tvarovanie (zvýšenie u chrbta vodiča), ktoré slúžia ako podpera zadnej časti tela vodiča a tiež zábrana proti kĺzaniu spolujazdca pri brzdení. Výška sedla je približne rovnaká ako originálne BMW sedlo (nezmenenou) ale je tvarovo odlišné (širšie vzadu) a neporovnateľne komfortnejšie. Je vyskúšané aj pri dennej dávke okolo 1500km a vodič sa ďalší deň necíti rozlámaný alebo nemá dokonca otlaky a odreniny ako v prípade sériového sedla s ostro rezanými hranami.
Základňa (platforma) je výlisok z materiálu Polytec, ktorý má úplne odlišný tvar od všetkých ďalších sediel vrátane originálu BMW pre tento model motocykla. Všetky kovové prvky základne sú z nerezu. Tvar základne umožnil vybaviť sedlo schránkou na drobnosti (svietidlo, doklady ...) a súčasne upevniť originálne balíček s náradím BMW.
Vlastný poťah sedla je perforovaný v tvare "karbónových vlákien", čo je typické pre modelový rad World Šport a dopĺňa ho hladká štruktúra s lemovaním. Výrobca ponúka rad rôznych farieb lemovanie, z praktických dôvodov sa v Európe predáva predovšetkým čierna a strieborná verzia, ktorá je univerzálna a sedlo je možné predať alebo prehodiť na motocykel bez ohľadu na farbu laku, červeno lemované sedlo by sa napr. Na žltý motocykel moc nehodilo .
V prípade záujmu je možné objednať verziu s vyhrievaním (a samostatným regulátorom teploty) pre vodiča a / alebo spolujazdca. Sú teda k dispozícii štyri verzie - nevyhrievané, vyhrievanie vodiča, vyhrievanie spolujazdca a vyhrievanie jazdca i spolujazdca.
