Sedlo Sargent pre diaľkové / adventure cestovanie.
Sedlo pre je navrhnuté pre maximálny komfort pri diaľkovom cestovaní
Väčšina modelov sa ponúka v dvoch výškach (plus nastavenie polohy ako u sériového sedla), znížená verzia je približne o 2 cm nižšia.
Poťah je tvorený materiálom CarbonFX (reliéf skladaného karbónu) alebo viac adhezívny Performance Plus (niekedy označované DTX alebo Special Edition - SE). Verziu Performance Plus tvor dva rôzne materiály na aktívnej časti sedla - sedacia časť je z jemne vrúbkovaného materiálu, ktorý dopĺňajú bočnice z mimoriadne adhezívneho (nekouzavého) poťahu. Zadná časť (kolmá) je hladká, rovnako ako u verzie CarbonFX.
Sedla sa ďalej vyrába v niekoľkých prevedeniach hrany medzi vodorovnou a zvislou časťou panelov. Tieto časti sú zošité a šev môže byť viditeľný (hladký spoj dvoch panelov) alebo v mieste švu môže byť vsadený hranový prúžok okrúhleho prierezu (piping) v niekoľkých farbách. Štandardne sa do Európy vozia sedla bez tejto "linky" alebo s čiernou alebo striebornou. Farebné verzie (podľa ponuky výrobcu v USA) dovezie európsky dovozca (v Anglicku) na objednávku do 90 dní.
Platforma je originálny výrobok Sargent a výplň tvorí moderné pamäťovej peny Atomic Supercell - ktoré sú vzdušné a v maximálnej miere nenasiaknu vodu pri daždi. Výplň má pochopiteľne rôznu tvrdosť v rôznych miestach tak, aby sedlo dokonale podopierala bedrovú časť chrbtice, nedochádzalo k borcení chrbta a v maximálnej miere filtroval otrasy prenášané podvozkom k jazdcovi. Základňa (platforma) je výlisok z materiálu Polytec, ktorý má odlišný tvar pre tento model motocykla oproti sériovému sedlu. Tvar vychádza z výsledkov minimálne ročného testovania skupinou jazdcov rôznych postáv, ktorí jazdia rôznym spôsobom (športovejší, touring, offroad ...) a je to kompromis optimálna pre všetkých.
V prípade záujmu je možné dodať verzii s vyhrievaním (a samostatným regulátorom teploty) pre vodiča a / alebo spolujazdca. Vyhrievanie musí zapájať autoelektrikár so skúsenosťami s konkrétnym typom motocykla, nie je to "zapoj a choď" - je nutné korektne zapojiť relé, konektory atď. Sadla bez vyhrievania nie je možné doplniť o vyhrievanie dodatočne - výrobca umiestňuje vyhrievací panel dovnútra do materiálu výplne a rozobratie sedla a následné prečalúnenie s vyhrievaním by nebolo ekonomické.