Bezdrôtový vysielač (senzor) tlaku v pneumatike (TPMS alebo TPS) umožňuje ľahko kontrolovať tlak v pneumatikách motocykla počas jazdy. Systém umožňuje pracovať až so štyrmi senzormi (napr. Na dvoch motocykloch) v ľubovoľných kombináciách. Nie je to ale určené pre použitie na automobiloch. Každé koleso má svoj senzor.
Senzor sa po naskrutkovaní na ventil spáruje s navigáciou Zumo 390/590. Komunikačný protokol je ANT + a umožňuje odovzdávať informácie zo senzora tlaku v každom kole do príjmača v navigácii. V prípade potreby je informácia zobrazovaná na displeji navigácie s hodnotami tlaku meranými v reálnom čase. Systém umožňuje nastaviť limity, pri ktorých bude zobrazované varovania. Okrem prudkého úniku tlaku sa dá monitorovať aj pozvoľné znižovanie tlaku. Každý, kto niekedy jazdil na silne podhustených kolesách napr. V piesku, vie dobre ako je ťažké okamžite rozpoznať prazno pneumatiku od podhustené. Následky bývajú obvykle nepríjemné - pád alebo vážne poškodenie plášťa a duše.
Senzor sa nasadzuje na ventil (nie do priestoru ráfika), takže sa dá použiť s oboma typmi pneumatík. Batéria je výmenná (životnosť asi 18 mesiacov). Senzory sa vypínajú do režimu spánku, keď je motocykel bez pohybu. Pre kontrolu tlaku je nutné ich prebudiť pohybom kolesa.
Maximálna (vyskúšaná a spoľahlivá) vzdialenosť spojenie s hlavnou jednotkou (GPS) je približne 120cm. V niektorých prípadoch a natočenie GPS je možné dosiahnuť celkom spoľahlivé spojenie aj na vzdialenosť okolo 1.5m ale záleží kus od kusu (GPS i senzor) a spoľahlivosť prudko klesá so vzdialenosťou.
Bezdrôtový vysielač (senzor) tlaku v pneumatike (TPMS alebo TPS) umožňuje ľahko kontrolovať tlak v pneumatikách motocykla počas jazdy. Systém umožňuje pracovať až so štyrmi senzormi (napr. Na dvoch motocykloch) v ľubovoľných kombináciách. Nie je to ale určené pre použitie na automobiloch. Každé koleso má svoj senzor.
Senzor sa po naskrutkovaní na ventil spáruje s navigáciou Zumo 390/590. Komunikačný protokol je ANT + a umožňuje odovzdávať informácie zo senzora tlaku v každom kole do príjmača v navigácii. V prípade potreby je informácia zobrazovaná na displeji navigácie s hodnotami tlaku meranými v reálnom čase. Systém umožňuje nastaviť limity, pri ktorých bude zobrazované varovania. Okrem prudkého úniku tlaku sa dá monitorovať aj pozvoľné znižovanie tlaku. Každý, kto niekedy jazdil na silne podhustených kolesách napr. V piesku, vie dobre ako je ťažké okamžite rozpoznať prazno pneumatiku od podhustené. Následky bývajú obvykle nepríjemné - pád alebo vážne poškodenie plášťa a duše.
Senzor sa nasadzuje na ventil (nie do priestoru ráfika), takže sa dá použiť s oboma typmi pneumatík. Batéria je výmenná (životnosť asi 18 mesiacov). Senzory sa vypínajú do režimu spánku, keď je motocykel bez pohybu. Pre kontrolu tlaku je nutné ich prebudiť pohybom kolesa.
Maximálna (vyskúšaná a spoľahlivá) vzdialenosť spojenie s hlavnou jednotkou (GPS) je približne 120cm. V niektorých prípadoch a natočenie GPS je možné dosiahnuť celkom spoľahlivé spojenie aj na vzdialenosť okolo 1.5m ale záleží kus od kusu (GPS i senzor) a spoľahlivosť prudko klesá so vzdialenosťou.