Stan s garážou pre motocykel Lone Rider MOTOTENT ™ V2 GREEN

Stan pre motocyklové cestovanie Lone Rider MOTOTENT ™ - oddelený priestor na spanie a "garáž" pre motocykel. Inovovaná verzia V2 s radom drobných vylepšení na základe skúseností cestovateľov. TERAZ V limitovaná séria v zelenej farbe!
Obrázek
-5 %
doprava zdarma
Obrázek
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (3)
Obrázek (4)
Obrázek (7)
Obrázek (6)
Mototent (11)
Obrázek (8)
Obrázek (9)
Obrázek (10)
Obrázek (11)
Obrázek (12)
Obrázek (13)
Obrázek (5)
Mototent (16)
Mototent (3)
Bežná cena s DPH 515,9 EUR 490,1 EUR 405,1 EUR bez DPH
SKLADOM - Praha
Osobne v Modleticích:pondelok 22.4Prepravnou spoločnosťou:utorok 23.4
KódStan Lone Rider GreenVýrobcaLone Rider
Základnou myšlienkou francúzskeho výrobcu Lone Rider bolo - ako schovať na noc motocykel, aby nebol tak na očiach a zvýšila sa pravdepodobnosť, že z neho (alebo celý motocykel) nikto nič neukradne. Čo oči nevidia, po tom netúži a rozhodne je lepšie, keď motocykel cez noc nestojí voľne vedľa stanu a je schovaný. Lenže všetky stany tejto koncepcie boli príliš malé na zaparkovanie veľkého endura s kufre (ako BMW R1200GS Adventure) alebo mali iné kompromisy (odolnosť vo vetre, rýchlosť stavby, počet vstupov a pod). Partia francúzskych motorkárov preto navrhla a začala vyrábať svoj vlastný stan, ktorý sa dá považovať za najlepší v tejto kategórii. Inovovaná verzia V2 má rad drobných vylepšení - iný systém tvarovaných tyčiek s vyššou odolnosťou, podlážku do priestoru pre motocykel (zabráni ranné kondenzácii v kupole stanu pri odparovaniu vlhkosti zo zeme alebo z trávy) apod.
Stan Lone Rider MOTOTENT ™ V2 - navrhnutý pre nocovanie jedného alebo dvoch motorkárov s kompletným vybavením a jedným adventure motocyklom s kompletnou sadou kufrov. Prakticky ale v stane môžu prespať 3 ľudí. Máme prakticky vyskúšané, že sa do "garáže" stanu vojde aj dvojica motocyklov a dokonca sme do stanu po troche manévrovanie dostali dvojicu motocyklov BMW R1200GS Adventure. Každopádne priestor je navrhnutie na jeden veľký motocykel s kufre bez kompromisov čo sa miesta týka. - súčasťou stanu je oddelená predsieň pre zaparkovanie a schovanie motocykla pred očami prípadných zlodejov alebo pre opravy v extrémnom teple alebo daždivom počasí - súčasťou stanu je veľký priestor pre odloženie motorkárskeho vybavenie a predsienka pre sušenie oblečenia, varenie alebo relaxáciu - spánok s vedomím, že motorka je schovaná a nie je na očiach Záškodníkov, je oveľa hlbší a kvalitnejší. Nikto z prechádzajúcich ľudí vôbec nebude tušiť, že v stane je ukrytý aj motocykel - najpredávanejší európsky stan pre cestovanie s veľkými motocyklami Niekoľko príkladov, prečo a kedy sa môže stan MOTOTENT hodiť: - spanie v miestach, kde je dobré, aby nebolo zdiaľky vidieť, že tam spí motorkár (motorka je schovaná) - spanie v miestach, kde nie je dobré, aby bola motorka vystavená poveternostným vplyvom - opravy alebo údržba v nepriaznivom počasí (horúco, dážď, piesok, komáre ...) - sú majitelia motocyklov, ktorí zo zásady nechcú nechávať motocykel cez noc vonku a kvôli tomu spí v hoteloch alebo penziónoch aj keď by radi stanovali - väčšie výpravy, rallye akcie apod, kedy sa hodí obrovský priestor "garáže" pre rozpravy nad traťou, organizačné záležitosti, spracovanie a vyhodnocovanie výsledkov, nahrávanie trás do GPS a pod. Výhody stanu MOTOTENT HMOTNOSŤ: Tunelový dizajn a špičkový materiál nielen dokonale chráni v akomkoľvek počasí ale celková hmotnosť vrátane doplnkov je iba 5.9kg az toho kompletne postavený stan 5.4kg. V súčasnej dobe sa jedná o najľahší stan s integrovaným baldachýnom pre motocykel na trhu. RÝCHLA STAVBA: Stan sa stavia mimoriadne ľahko - tyčky majú farebné kódy, takže presne viete kam čo zastrčiť aj keď ste stan rok nestavali. Stavba vo vetre alebo v noci nie je problém aj pre jedného človeka s minimálnym osvetlením do desiatich minút. VÝŠKA: Výška 1.90mv centrálnej časti a obrovské vstupy znamenajú komfort na dlhých cestách. Stan, v ktorom sa môžete postaviť a nemusíte byť zhrbení, je obrovské zvýšenie pohodlia pri cestovaní. Priestor pre motocykel má dĺžku 2.4m šírku 1.3m (výška 1.9m) a bezproblémov sa do neho zmestí aj ten najväčší adventure motocykel s vysokým plexi a všetkými kufre. VEĽKÝ ÚLOŽNÝ PRIESTOR: Veľká predsieň a priestor na spanie ocenia všetci, ktorí cestujú s množstvom vybavenia. V stane MOTOTENT budete mať dosť miesta ako na vaše veci, tak na motocykel a jeho kufre. Akákoľvek údržba motocykla schovaného pred spaľujúcim slnkom alebo dažďom, je oveľa príjemnejšie. Súčasťou stanu je separátny priestor na varenie, sušenie mokrých vecí (na strope je háčik na zavesenie vecí) alebo posedenie s priateľmi. VODOTESNOSŤ: Odolnosť proti vode bola základnou požiadavkou pri návrhu stanu. Výrobca použil špičkové vodeodolný zipsy a nehorľavý materiál nepriepustné vodu (stĺpec 10 000mm) VYCHYTÁVKY: Oddeliteľný vnútorný stan umožňuje využiť MOTOTENT ako obrovskú garáž pri zásadnejších opravách motocykla. Dve okná umožňujú sledovať vývoj počasia bez opustenia stanu. Tri ventilačné okná s moskytiérou zaisťujú skvelé vetranie a minimálnej kondenzácii vodných pár. Štyri vnútorné sieťované vrecká pre odkladanie vecí v stane. Dva háčiky na zavesenie lampičiek. Reflexné šnúry (keď bude v noci prichádzať ďalší motorkár, nestrhne vám stan, pretože uvidí vypínacie šnúry). Celý stan je vyrobený z materiálu, ktorý spĺňa štandard nehorľavosti CPAI84. Keď budete v stane variť alebo letovať, môže sa stať, že ho prepálite ale stan vám nezhorí v niekoľkých sekundách ako v prípade bežných turistických stanov. Materiál je 100% odolný proti UV žiareniu. V balení je 18 kolíkov z leteckého duralu, takže stavba je možná aj na mäkkom piesku. NAVRHNUTÉ Motorkári: Stan je navrhnutý motorkármi pre motorkárov. Nevyrába ho žiadny výrobca potrieb pre turistov, horolezcov alebo vodákov. Navrhli a vyrábajú ho motorkári, ktorí nenašli na trhu to, čo by im 100% vyhovovalo a tak si to začali vyrábať sami. Všetky detaily (napr. Reflexné pásky), systém stavby aj rozmery zbaleného stanu sú navrhnuté pre motocyklové využitie. ŠPECIFIKÁCIA: - hmotnosť vrátane vnútorného stanu, tyčiek, podlahy, kolíkov a obalu: 5.44kg - rozmery zbaleného stanu: 57 x 19 cm (pomocou kompresného obalu ide ešte o pár cm zmenšiť - vyskúšané) - vonkajší materiál: Ultralight UV resistant RIP-stop, ohňovzdorný (CPAI84) polyester 210T s odolnosťou proti vode 10 000mm - podlážky: Ultralight RIP-stop, ohňovzdorný (CPAI84) vodeodolný nylon 190T (výška vodného stĺpca 10 000mm) - vnútorný stan: priedušný materiál s odolnosťou proti ohňu CPAI84 - podlaha: Ultralight RipStop 190T s odolnosťou 10 000mm vodného stĺpca - rozmery vnútorného stanu sú 220 x 140cm a výška obytnej časti 170-130cm merané od stredu stanu k apside u obytnej časti. - tyčky: letecký dural 7001-T6 - kolíky: letecký dural 7001-T6 - dĺžka tyčky: 52 cm Niečo o výrobcovi: Tím Lone Rider číta päť ľudí. Päť motorkárov a cestovateľov, ktorí majú za sebou rôzne cesty - napríklad trip okolo India (4500km), okruh Kambodžou alebo 17tis. km dlhú adventure cestu z Číny do Francúzska na Yamahe XT250X pod. V tíme sú štyria muži a jedna žena - z Francúzska, Švajčiarska a USA. Pracovali v bankách, konzultačných firmách a mali spoločného koníčka - motocykle. Dali sa dokopy a založili tento podnik a děljí to, čo ich baví a čo považujú za najlepšie stan pre motorkárov na trhu. Zakladatelia firmy sú od roku 2015 na ceste okolo sveta na motocykloch URAL a riadi chod firmy na diaľku. Pochopiteľne používajú stany LoneRider a značnou mierou sa podieľali na vylepšeniach verzie V2 na základe skúseností z ich životnej cesty. Pozrite sa na produktové videá! http://www.youtube.com/watch?v=QLHao4A4qn0 http://www.youtube.com/watch?v=kGiRWIFX39I http://www.youtube.com/watch?v=rTx7m43R3Aw
VýrobceLone Rider
Základnou myšlienkou francúzskeho výrobcu Lone Rider bolo - ako schovať na noc motocykel, aby nebol tak na očiach a zvýšila sa pravdepodobnosť, že z neho (alebo celý motocykel) nikto nič neukradne. Čo oči nevidia, po tom netúži a rozhodne je lepšie, keď motocykel cez noc nestojí voľne vedľa stanu a je schovaný. Lenže všetky stany tejto koncepcie boli príliš malé na zaparkovanie veľkého endura s kufre (ako BMW R1200GS Adventure) alebo mali iné kompromisy (odolnosť vo vetre, rýchlosť stavby, počet vstupov a pod).
Partia francúzskych motorkárov preto navrhla a začala vyrábať svoj vlastný stan, ktorý sa dá považovať za najlepší v tejto kategórii.

Inovovaná verzia V2 má rad drobných vylepšení - iný systém tvarovaných tyčiek s vyššou odolnosťou, podlážku do priestoru pre motocykel (zabráni ranné kondenzácii v kupole stanu pri odparovaniu vlhkosti zo zeme alebo z trávy) apod.



Stan Lone Rider MOTOTENT ™ V2
- navrhnutý pre nocovanie jedného alebo dvoch motorkárov s kompletným vybavením a jedným adventure motocyklom s kompletnou sadou kufrov. Prakticky ale v stane môžu prespať 3 ľudí. Máme prakticky vyskúšané, že sa do "garáže" stanu vojde aj dvojica motocyklov a dokonca sme do stanu po troche manévrovanie dostali dvojicu motocyklov BMW R1200GS Adventure. Každopádne priestor je navrhnutie na jeden veľký motocykel s kufre bez kompromisov čo sa miesta týka.
- súčasťou stanu je oddelená predsieň pre zaparkovanie a schovanie motocykla pred očami prípadných zlodejov alebo pre opravy v extrémnom teple alebo daždivom počasí
- súčasťou stanu je veľký priestor pre odloženie motorkárskeho vybavenie a predsienka pre sušenie oblečenia, varenie alebo relaxáciu
- spánok s vedomím, že motorka je schovaná a nie je na očiach Záškodníkov, je oveľa hlbší a kvalitnejší. Nikto z prechádzajúcich ľudí vôbec nebude tušiť, že v stane je ukrytý aj motocykel
- najpredávanejší európsky stan pre cestovanie s veľkými motocyklami

Niekoľko príkladov, prečo a kedy sa môže stan MOTOTENT hodiť:
- spanie v miestach, kde je dobré, aby nebolo zdiaľky vidieť, že tam spí motorkár (motorka je schovaná)
- spanie v miestach, kde nie je dobré, aby bola motorka vystavená poveternostným vplyvom
- opravy alebo údržba v nepriaznivom počasí (horúco, dážď, piesok, komáre ...)
- sú majitelia motocyklov, ktorí zo zásady nechcú nechávať motocykel cez noc vonku a kvôli tomu spí v hoteloch alebo penziónoch aj keď by radi stanovali
- väčšie výpravy, rallye akcie apod, kedy sa hodí obrovský priestor "garáže" pre rozpravy nad traťou, organizačné záležitosti, spracovanie a vyhodnocovanie výsledkov, nahrávanie trás do GPS a pod.

Výhody stanu MOTOTENT

HMOTNOSŤ: Tunelový dizajn a špičkový materiál nielen dokonale chráni v akomkoľvek počasí ale celková hmotnosť vrátane doplnkov je iba 5.9kg az toho kompletne postavený stan 5.4kg. V súčasnej dobe sa jedná o najľahší stan s integrovaným baldachýnom pre motocykel na trhu.

RÝCHLA STAVBA: Stan sa stavia mimoriadne ľahko - tyčky majú farebné kódy, takže presne viete kam čo zastrčiť aj keď ste stan rok nestavali. Stavba vo vetre alebo v noci nie je problém aj pre jedného človeka s minimálnym osvetlením do desiatich minút.

VÝŠKA: Výška 1.90mv centrálnej časti a obrovské vstupy znamenajú komfort na dlhých cestách. Stan, v ktorom sa môžete postaviť a nemusíte byť zhrbení, je obrovské zvýšenie pohodlia pri cestovaní. Priestor pre motocykel má dĺžku 2.4m šírku 1.3m (výška 1.9m) a bezproblémov sa do neho zmestí aj ten najväčší adventure motocykel s vysokým plexi a všetkými kufre.

VEĽKÝ ÚLOŽNÝ PRIESTOR: Veľká predsieň a priestor na spanie ocenia všetci, ktorí cestujú s množstvom vybavenia. V stane MOTOTENT budete mať dosť miesta ako na vaše veci, tak na motocykel a jeho kufre. Akákoľvek údržba motocykla schovaného pred spaľujúcim slnkom alebo dažďom, je oveľa príjemnejšie. Súčasťou stanu je separátny priestor na varenie, sušenie mokrých vecí (na strope je háčik na zavesenie vecí) alebo posedenie s priateľmi.

VODOTESNOSŤ: Odolnosť proti vode bola základnou požiadavkou pri návrhu stanu. Výrobca použil špičkové vodeodolný zipsy a nehorľavý materiál nepriepustné vodu (stĺpec 10 000mm)

VYCHYTÁVKY: Oddeliteľný vnútorný stan umožňuje využiť MOTOTENT ako obrovskú garáž pri zásadnejších opravách motocykla. Dve okná umožňujú sledovať vývoj počasia bez opustenia stanu. Tri ventilačné okná s moskytiérou zaisťujú skvelé vetranie a minimálnej kondenzácii vodných pár. Štyri vnútorné sieťované vrecká pre odkladanie vecí v stane. Dva háčiky na zavesenie lampičiek. Reflexné šnúry (keď bude v noci prichádzať ďalší motorkár, nestrhne vám stan, pretože uvidí vypínacie šnúry). Celý stan je vyrobený z materiálu, ktorý spĺňa štandard nehorľavosti CPAI84. Keď budete v stane variť alebo letovať, môže sa stať, že ho prepálite ale stan vám nezhorí v niekoľkých sekundách ako v prípade bežných turistických stanov. Materiál je 100% odolný proti UV žiareniu. V balení je 18 kolíkov z leteckého duralu, takže stavba je možná aj na mäkkom piesku.

NAVRHNUTÉ Motorkári: Stan je navrhnutý motorkármi pre motorkárov. Nevyrába ho žiadny výrobca potrieb pre turistov, horolezcov alebo vodákov. Navrhli a vyrábajú ho motorkári, ktorí nenašli na trhu to, čo by im 100% vyhovovalo a tak si to začali vyrábať sami. Všetky detaily (napr. Reflexné pásky), systém stavby aj rozmery zbaleného stanu sú navrhnuté pre motocyklové využitie.

ŠPECIFIKÁCIA:
- hmotnosť vrátane vnútorného stanu, tyčiek, podlahy, kolíkov a obalu: 5.44kg
- rozmery zbaleného stanu: 57 x 19 cm (pomocou kompresného obalu ide ešte o pár cm zmenšiť - vyskúšané)
- vonkajší materiál: Ultralight UV resistant RIP-stop, ohňovzdorný (CPAI84) polyester 210T s odolnosťou proti vode 10 000mm
- podlážky: Ultralight RIP-stop, ohňovzdorný (CPAI84) vodeodolný nylon 190T (výška vodného stĺpca 10 000mm)
- vnútorný stan: priedušný materiál s odolnosťou proti ohňu CPAI84
- podlaha: Ultralight RipStop 190T s odolnosťou 10 000mm vodného stĺpca
- rozmery vnútorného stanu sú 220 x 140cm a výška obytnej časti 170-130cm merané od stredu stanu k apside u obytnej časti.
- tyčky: letecký dural 7001-T6
- kolíky: letecký dural 7001-T6
- dĺžka tyčky: 52 cm

Niečo o výrobcovi:
Tím Lone Rider číta päť ľudí. Päť motorkárov a cestovateľov, ktorí majú za sebou rôzne cesty - napríklad trip okolo India (4500km), okruh Kambodžou alebo 17tis. km dlhú adventure cestu z Číny do Francúzska na Yamahe XT250X pod. V tíme sú štyria muži a jedna žena - z Francúzska, Švajčiarska a USA. Pracovali v bankách, konzultačných firmách a mali spoločného koníčka - motocykle. Dali sa dokopy a založili tento podnik a děljí to, čo ich baví a čo považujú za najlepšie stan pre motorkárov na trhu. Zakladatelia firmy sú od roku 2015 na ceste okolo sveta na motocykloch URAL a riadi chod firmy na diaľku. Pochopiteľne používajú stany LoneRider a značnou mierou sa podieľali na vylepšeniach verzie V2 na základe skúseností z ich životnej cesty.

Pozrite sa na produktové videá!







ObrázekObrázek
Obrázek (1)Obrázek (1)
Obrázek (2)Obrázek (2)
Obrázek (3)Obrázek (3)
Obrázek (4)Obrázek (4)
Obrázek (7)Obrázek (7)
Obrázek (6)Obrázek (6)
Mototent (11)Mototent (11)
Obrázek (8)Obrázek (8)
Obrázek (9)Obrázek (9)
Obrázek (10)Obrázek (10)
Obrázek (11)Obrázek (11)
Obrázek (12)Obrázek (12)
Obrázek (13)Obrázek (13)
Obrázek (5)Obrázek (5)
Mototent (16)Mototent (16)
Mototent (3)Mototent (3)
Diskusia k produktu
Máte otázku? Zaujíma vás konkrétny detail? Opýtajte sa nás.
Položiť otázku
Nová otázkaVaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)NadpisText príspevku
Opýtať sa
Vaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)Text príspevku
Pridať reakciu
PopisĎalšie informácieObrázkyDiskusiaNa stiahnutie
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povoliť všetkoNepovoľovať cookies