Sedlo Sargent R1200GS LC, DTX, zadné, vyhrievané OEM

Zadn sedlo pre R1200GS model 2013 LC, poťah Performance Plus (SE2), jednotná výška Vyberte si farbu bočné linky a verzii s vyhrievaním alebo bez vyhrievania.
Obrázek (6)
doprava zdarma
Obrázek (6)
Obrázek
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (3)
Obrázek (4)
Obrázek (5)
627,5 EUR 518,6 EUR bez DPH
Vyberte variantu
SKLADOM - ověřte dostupnost
Osobne v Modleticích:pozajtra (v pracovné dni)Prepravnou spoločnosťou:utorok 23.4
KódWS-720R-NS-SE-19-HRKVýrobcaSARGENT CYCLE
Súvisiace výrobky

Hex ezCAN géniov správcu elektronických príslušenstvo

Hex ezCAN géniov správcu elektronických príslušenstvo
SKLADOM - Praha
186,0 EUR bez DPH225,0 EUR - 271,1 EUR

Vývoj nového sedla pre R1200GS LC (2013) a Adventure (2014) trval americkému výrobcovi Sargent Cycle dlhú dobu, ale výsledok za to stojí. Nové sedlá pre vodou chladené GS sú vyvinuté pomocou najnovších metód počítačového modelovania, s využitím precíznych výrobných postupov z najlepších materiálov. Každé sedlo radu World Sport využíva platformu (základnú dosku) navrhnutú a perfektne vyrobenú podľa finálneho tvaru sedla - nevyužívajú sa upravené alebo dokonca pôvodné dosky originálnych sediel BMW. Základné dosky sú lisované z materiálu PolyTec a sú oveľa ľahšie a pevnejšie.

Nepoužívame gél!
Áno, sedlá Sargent ponúkajú vysokú mieru komfortu a tlmenia otrasov bez použitia gélu, ktorý spôsobuje akumuláciu tepla, nepodopiera chrbticu a zvyšuje hmotnosť sedla. Gél je prekonaná záležitosť už niekoľko rokov. Sargent používa vlastný materiál Super Atomic Cell – ktorý má ideálny pomer tuhosti aj poddajnosti, absorbuje vibrácie a ponúka maximálny komfort pre dlhé cesty.

Všetky sedlá World Sport sú potiahnuté materiálmi, ktoré sú odolné proti vode (dokonca aj slanej vode), sú UV stabilné (neblednú ani po niekoľkých sezónach na prudkom slnku) a sú ručne zošívané na penovú výplň Super Cell s premenlivou denzitou (tuhosťou výplne). Sú prakticky bezúdržbové.

Rozšírený tvar a materiál výplne výrazne zlepšujú bočnú podporu a výrazne pomáhajú rozložiť tlak na väčšiu plochu.
Technológia zónového tlmenia zahŕňa vnútorný stredový tunel, ktorý pomáha odstrániť tlak v strednej časti sedla a špeciálne vnútorné vrstvy, ktoré absorbujú vibračné špičky.
Dizajn a konštrukcia na dosiahnutie minimálnej hmotnosti a maximálnej presnosti (dôležité pre zacvakávanie sediel) vrátane možnosti nastavenia dvoch výšok.
Nový tvar základovej dosky je o 20% širší v zadnej časti v porovnaní s originálnym sedlom as podporou výplne v kritických miestach radikálne zlepšuje komfort najmä na dlhých cestách.
Vyrába sa štandardné aj znížené prevedenie.
Predné sedlo má zo spodnej strany schránku s dvierkami, kde je priestor na LED svietidlo, ktoré je súčasťou dodávky sedla. Predné sedlo je pochopiteľne vybavené držiakom pre BMW Offroad Performance Chip rovnako ako sériové sedlo.
Zadné sedlo je tiež vybavené schránkou s dvierkami a možnosťou upevnenia svietidla, OEM náradia a pod.
Tieto sedlá sa vyrábajú s poťahom z materiálu CarbonFX a čiernymi hladkými bočnými panelmi s hladkým švom (bez rantlu) alebo trubičkovým rantlom v čiernom, modrom, červenom a striebornom prevedení podľa výberu zákazníka. Farby zodpovedajú farbám BMW.
Predné aj zadné sedlo je možné objednať vo vyhrievanom prevedení s oddeleným ovládačom (vyhrievanie nie je možné doplniť dodatočne - musí sa objednať z výroby).
Predné sedlo je kompatibilné s BMW nosičom namiesto zadného sedla (77-44-8-523-742) a eventuálne s opierkou Sargent EM-5.

Výšky:
Štandardné BMW sedlo: 85-87cm
Štandardné Sargent sedlo: 85-86.8cm
Znížené Sargent sedlo: 82-84cm
Odporúčame prezrieť obrázok so znázornením rozsahov výšok

K dispozícii sú samostatné predné sedlá alebo sady predné + zadné sedlo za zvýhodnenú cenu v jednotnom farebnom prevedení bočnej linky (čierna, strieborná, modrá, červená alebo hladké bez okrajového rantlu).
Zákazník si aj pri sade môže zvoliť či chce alebo nechce vyhrievanie predného alebo zadného sedla (alebo oboch dvoch), farbu linky na kraji sedla (alebo verziu bez rantlu) a prevedenie predného sedla v štandardnej alebo zníženej výške.
Regulátory sú súčasťou dodávky vyhrievanej varianty ku každému sedlu samostatne. Vyhrievanie nie je možné objednať dodatočne - je súčasťou sedla z výroby.

Vyrábajú a dodávajú sa dve verzie poťahu - CarbonFX (klasika) a Performance Plus (takzvaná špeciálna edícia) s bokmi z adhezívneho materiálu. Sedlá klasického typu (CarbonFX) aj Performance Plus (SE2) sa predávajú ako samostatné výrobky.

Pre ľahké zapojenie na motocykloch so zbernicou CanBus bez nutnosti riešiť riadiace napätie klasického relé odporúčame použiť univerzálne elektronické relé EZCan z našej ponuky, ktoré okrem sediel umožní riadiť napájanie napr. dvojice prídavných svetiel a zadného svetla bez nutnosti zásahu do stierajúcej elektroinštalácie.

VýrobceSARGENT CYCLE
Typzadní
VyhříváníANO
PotahDTX
Linkačerná linka
Sadla Special Edition majú rovnaký tvar a základovú dosku ako štandardné sedla s poťahom CarbonFX ale na rozdiel od nich majú iné rozloženie panelov z poťahových materiálov so zvýšenou odolnosťou a zosilnenú konštrukciu vnútorných výstuh. Materiál na sedacej časti je Duratex DTX a bočné panely sú z materiálu so zvýšenou adhéziou pre istejšie ovládanie motocykla nielen pri jazde offroad ale napríklad aj pri prudkom brzdení. Materiál DTX ponúka vynikajúcu pevnosť a optimálnu trakciu najmä v kombinácii s bočnými panelmi - takže jazdec pri jazde nekĺže dopredu a dozadu. Poťah sedla Special Edition (Performance Plus) je zošívané pomocou pevnejších zdvojených švov s atraktívnym vzhľadom.

Vývoj nového sedla pre R1200GS LC (2013) a Adventure (2014) trval americkému výrobcovi Sargent Cycle dlhú dobu ale výsledok za to stojí. Nová sedla pre vodou chladené GS sú vyvinuté pomocou najnovších metód počítačového modelovania, s využitím precíznych výrobných postupov z najlepších materiálov. Každé sedlo radu World Sport využíva platformu (základnú dosku) navrhnutú a perfektne vyrobenú podľa finálneho tvaru sedla - nevyužívajú sa upravené alebo dokonca pôvodné dosky originálnych sediel BMW. Základné dosky sú lisované z materiálu Polytec a sú oveľa ľahšie a pevnejšie.

Nepoužívame gél!
Áno, sedla Sargent ponúka vysokú mieru komfortu a tlmenie otrasov bez použitia gélu, ktorý spôsobuje akumuláciu tepla, nepodepírá chrbticu a zvyšuje hmotnosť sedla. Gél je prekonaná záležitosť už niekoľko rokov. Sargent používa vlastný materiál Super Atomic Cell - ktorý má ideálny pomer tuhosti aj poddajnosti, absorbuje vibrácie a ponúka maximálny komfort pre dlhé cesty.

Všetky sedla World Sport sú potiahnuté materiály, ktoré sú odolné proti vode (dokonca aj slanej vode), sú UV stabilné (neblednú ani po rade sezón na prudkom slnku) a sú ručne zošívané na penovú výplň Super Cell s premennou denzitou (tuhosťou výplne). Sú prakticky bezúdržbové.

Rozšírený tvar a materiál výplne výrazne zlepšujú bočné podporu a výrazne pomáhajú rozložiť tlak na väčšiu plochu.
Technológia zónového tlmenie zahŕňa vnútorný stredový tunel, ktorý pomáha odstrániť tlak v strednej časti sedla a špeciálne vnútorné vrstvy, ktoré absorbujú vibračné špičky.
Dizajn a konštrukcia pre dosiahnutie minimálnej hmotnosti a maximálnej presnosti (dôležité pre zacvakávání sediel) vrátane možnosti nastavenia dvoch výšok.
Nový tvar základovej dosky je o 20% širší v zadnej časti v porovnaní s originálnym sedlom as podporou výplne v kritických miestach radikálne zlepšuje komfort najmä na dlhých cestách.
Vyrába sa štandardné aj zníženej prevedení.
Predné sedlo má zo spodnej strany schránku s dvierkami, kde je priestor na LED svietidlá, ktoré sú súčasťou dodávky sedla. Predné sedlo je pochopiteľne vybavené držiakom pre BMW Offroad Performance Chip rovnako ako sériové sedlo.
Zadné sedlo je tiež vybavené schránkou s dvierkami a možnosťou upevnenia svietidla, OEM náradia a pod.
Táto sedla sa vyrába s poťahom z odolných materiálov PERFORMANCE PLUS a adhenzivními bočnými panelmi s hladkým švom (bez lemu) alebo trubičkovým rantlom v čiernom, modrom, červenom a striebornom prevedení podľa výberu zákazníka. Farby zodpovedajú farbám BMW.
Predné aj zadné sedlo je možné objednať vo vyhrievanom vyhotovení s oddeleným ovládačom (vyhrievanie nie je možné doplniť dodatočne - musia sa objednať z výroby).
Predné sedlo je kompatibilný s BMW nosičom namiesto zadného sedla (77-44-8-523-742) a eventuálne s opierkou Sargent EM-5.

výšky:
Štandardné BMW sedlo: 85-87cm
Štandardné Sargent sedlo: 85-86.8cm
Znížené Sargent sedlo: 82-84cm
Odporúčame prezrieť obrázok sa znázornením rozsahov výšok

K dispozícii sú samostatné predné sedlá alebo sady predné + zadné sedlo za zvýhodnenú cenu v jednotnom farebnom prevedení bočné linky (čierna, strieborná, modrá, červená alebo hladké bez okrajového lemu).
Zákazník si iu sady môže zvoliť či chce alebo nechce vyhrievania predného alebo zadného sedla (alebo oboch dvoch), farbu linky na kraji sedla (alebo verziu bez lemu) a prevedenie predného sedla v štandardnej alebo zníženej výške.
Regulátory sú súčasťou dodávky vyhrievané varianty ku každému sedlu samostatne. Vyhrievanie nie je možné objednať dodatočne - je súčasťou sedla z výroby.

Vyrába a dodávajú sa dve verzie poťahu - CarbonFX (klasika) a Performance Plus (takzvaná špeciálna edícia) s bokmi z adhezívneho materiálu. Sadla klasického typu (CarbonFX) aj Performance Plus (SE2) sa predávajú ako samostatné výrobky.


 

 

Obrázek (6)Obrázek (6)
ObrázekObrázek
Obrázek (1)Obrázek (1)
Obrázek (2)Obrázek (2)
Obrázek (3)Obrázek (3)
Obrázek (4)Obrázek (4)
Obrázek (5)Obrázek (5)
Diskusia k produktu
Máte otázku? Zaujíma vás konkrétny detail? Opýtajte sa nás.
Položiť otázku
Nová otázkaVaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)NadpisText príspevku
Opýtať sa
Vaše menoVáš e-mail(E-mail nebude zverejnený)Text príspevku
Pridať reakciu
PopisĎalšie informáciePodrobnostiObrázkySúvisiace produktyDiskusia
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povoliť všetkoNepovoľovať cookies