Sedlo Sargent Honda AT CRF1000, DTX/SE, zadná, čierna linka, nevyhrievané

Obrázek (3)
331,2 EUR 273,7 EUR bez DPH
Osobne v Modleticích:ihneďPrepravnou spoločnosťou:zajtra
Sedlo Sargent pre diaľkové / adventure cestovanie. Sedlo pre je navrhnuté pre maximálny komfort pri diaľkovom cestovaní Väčšina modelov sa ponúka v dvoch výškach (plus nastavenie polohy ako u sériového sedla), znížená verzia je približne o 2 cm nižšia. Poťah je tvorený buď materiálom CarbonFX (reliéf skladaného karbónu) alebo viac adhezívny Performance Plus (označované tiež DTX alebo Special Edition - SE). Verziu Performance Plus tvor dva rôzne materiály na aktívnej časti sedla - sedacia časť je z jemne vrúbkovaného materiálu, ktorý dopĺňajú bočnice z mimoriadne adhezívneho (nekouzavého) poťahu. Zadná časť (kolmá) je hladká, rovnako ako u verzie CarbonFX. Sedla sa ďalej vyrába v niekoľkých prevedeniach hrany medzi vodorovnou a zvislou časťou - tzv. "Linka" panelov. Tieto časti sú zošité a šev môže byť viditeľný (hladký spoj dvoch panelov) alebo v mieste švu môže byť vsadený hranový prúžok okrúhleho prierezu (piping) v niekoľkých farbách. Štandardne sa do Európy vozia sedla bez tejto "linky" alebo s čiernou alebo striebornou. Farebné verzie (podľa ponuky výrobcu v USA) dovezie európsky dovozca (v Anglicku) na objednávku do 90 dní. Platforma je originálny výrobok Sargent a výplň tvorí moderné pamäťovej peny Atomic Supercell - ktoré sú vzdušné a v maximálnej miere nenasiaknu vodu pri daždi. Výplň má pochopiteľne rôznu tvrdosť v rôznych miestach tak, aby sedlo dokonale podopierala bedrovú časť chrbtice, nedochádzalo k borcení chrbta a v maximálnej miere filtroval otrasy prenášané podvozkom k jazdcovi. Základňa (platforma) je výlisok z materiálu Polytec, ktorý má odlišný tvar pre tento model motocykla oproti sériovému sedlu. Tvar vychádza z výsledkov minimálne ročného testovania skupinou jazdcov rôznych postáv, ktorí jazdia rôznym spôsobom (športovejší, touring, offroad ...) a je to kompromis optimálna pre všetkých. Výrobca vyrába ďalej dve verzie - s vyhrievaním (a samostatným 10 stupňovým digitálnym regulátorom teploty) pre vodiča a / alebo spolujazdca a bez vyhrievania. Vyhrievanie musí zapájať autoelektrikár so skúsenosťami s konkrétnym typom motocykla, nie je to "zapoj a choď" - je nutné korektne zapojiť relé, konektory atď. Sadla bez vyhrievania nie je možné doplniť o vyhrievanie dodatočne - výrobca umiestňuje vyhrievací panel dovnútra do materiálu výplne a rozobratie sedla a následné prečalúnenie s vyhrievaním by nebolo ekonomické. Ovládací panel vyhrievanie tvorí stĺpec LED diód rôznych farieb indikujúcich úroveň teploty s možnosťou nastavenia jasu a prípadne otočenie smeru zmeny intenzity podľa polohy ovládača pri montáži na konkrétnom mieste. SEDLA SARGENT sú navrhnuté a testované rôznymi typmi jazdcov a spolujazdcov v rôznych podmienkach A NA RÔZNYCH charakter CEST TAK, ABY SLO KOMFORTNE prejdená VIAC AKO 1000K KAŽDÝ DEŇ! Sedlo je možné po dohovore bezplatne vyskúšať na predajni tour na prechádzku na vašej motorke (v závislosti na stave skladu).
PotahDTX
Vyhřívánínevyhřívané
VýrobceSARGENT CYCLE