Vnútorné duše MOTOZ sú vyrobené zo 100 % prírodného kaučuku. Sú navrhnuté pre maximálny objem, takže pri roztiahnutí nie sú tak zaťažené tlakom (pri správnom nahustení v správnej pneumatike sa neroztiahnu viac, ako je potrebné). Na dosiahnutie týchto vlastností je nevyhnutné použiť špičkovú surovinu - najlepšiu dostupnú surovú plechovú gumu, ktorá má vysokú rozťažnosť a ľahko sa stláča bez vzniku mikroskopických trhlín aj pri maximálnom zaťažení a teplote. Rúrky z prírodného kaučuku sú menej náchylné na defekty spôsobené stlačením alebo zovretím plášťa. Väčšina duší predávaných na trhu je vyrobená zo syntetického kaučuku (butylu), ktorý je lacnejší, ale nemá vlastnosti prírodného kaučuku, pokiaľ ide o rozťažnosť, stlačenie a správanie sa pri prepichnutí. Butylové duše majú tendenciu sa pri prepichnutí roztrhnúť (čo je prakticky neopraviteľné). Vnútorné duše z prírodného kaučuku sa oveľa ľahšie opravujú a odporúčajú sa najmä na dlhé cesty mimo civilizácie. Nie sú najlacnejšie, ale v porovnaní s ich vlastnosťami nie sú drahé
Vzhľadom na zameranie nášho obchodu na cestovanie na dlhé vzdialenosti a dobrodružstvo neponúkame bežné duše v najnižšej hrúbke a odporúčame používať zosilnené alebo ultra zosilnené verzie.
O výrobcovi:
Pneumatiky MOTOZ sa na austrálskom a americkom trhu používajú od roku 2007. V Európe ich pozná len malá skupina jazdcov, najmä na ostré endurá. V posledných rokoch však Motoz vyvinul špeciálne pneumatiky určené pre veľké cestovné endurá, ktoré eliminujú typické problémy zavedených značiek. Typický je nízky počet najazdených kilometrov (často pod 5000 km) a zhoršená trakcia v teréne. Vývojári a testovací jazdci Motoz sú tí istí ľudia - sú to fanúšikovia, ktorých práca zároveň baví a milujú jazdu v teréne. Chcú vyrábať lepšie pneumatiky (s lepším pomerom cesta/terén) pre všetky druhy podmienok a všetky druhy ciest. Majú vlastný (súkromný) výrobný závod v Thajsku a výroba prebieha podľa certifikátu kvality ISO9001.
Motoz používa vysokokvalitné zmesi s vysokým podielom prírodného kaučuku. Tieto zmesi sú jedinečné, ich výroba je podstatne drahšia ako výroba bežne predávaných pneumatík. Cieľom je dosiahnuť vysokú odolnosť. Pneumatiky Motoz majú jedinečný dezén. Pred mnohými rokmi si Motoz zaregistroval dezén Terrapactor®, ktorý stláča pôdu do šípovitých útvarov a zvyšuje trakciu tým, že tieto kúsky hádže za pneumatiku. Konštrukcia pneumatík je vždy navrhnutá špeciálne pre konkrétny účel - pre konkrétny typ jazdy. To zahŕňa aj pevnosť a počet vrstiev behúňa.
| Typ / provedení | ventilek v ose |
| Rozměr ráfku | 18" |
| Vhodné pro | Dušové pneu |
| Výrobce | MOTOZ |
| Šířka/výška | 3.25-3.5-3.75 |
Vnútorné duše MOTOZ sú vyrobené zo 100 % prírodného kaučuku. Sú navrhnuté pre maximálny objem, takže pri roztiahnutí nie sú tak zaťažené tlakom (pri správnom nahustení v správnej pneumatike sa neroztiahnu viac, ako je potrebné). Na dosiahnutie týchto vlastností je nevyhnutné použiť špičkovú surovinu - najlepšiu dostupnú surovú plechovú gumu, ktorá má vysokú rozťažnosť a ľahko sa stláča bez vzniku mikroskopických trhlín aj pri maximálnom zaťažení a teplote. Rúrky z prírodného kaučuku sú menej náchylné na defekty spôsobené stlačením alebo zovretím plášťa. Väčšina duší predávaných na trhu je vyrobená zo syntetického kaučuku (butylu), ktorý je lacnejší, ale nemá vlastnosti prírodného kaučuku, pokiaľ ide o rozťažnosť, stlačenie a správanie sa pri prepichnutí. Butylové duše majú tendenciu sa pri prepichnutí roztrhnúť (čo je prakticky neopraviteľné). Vnútorné duše z prírodného kaučuku sa oveľa ľahšie opravujú a odporúčajú sa najmä na dlhé cesty mimo civilizácie. Nie sú najlacnejšie, ale v porovnaní s ich vlastnosťami nie sú drahé
Vzhľadom na zameranie nášho obchodu na cestovanie na dlhé vzdialenosti a dobrodružstvo neponúkame bežné duše v najnižšej hrúbke a odporúčame používať zosilnené alebo ultra zosilnené verzie.
O výrobcovi:
Pneumatiky MOTOZ sa na austrálskom a americkom trhu používajú od roku 2007. V Európe ich pozná len malá skupina jazdcov, najmä na ostré enduro. V posledných rokoch však Motoz vyvinul špeciálne pneumatiky určené pre veľké cestovné endurá, ktoré eliminujú typické problémy zavedených značiek. Typický je nízky počet najazdených kilometrov (často pod 5000 km) a zhoršená trakcia v teréne. Vývojári a testovací jazdci Motoz sú tí istí ľudia - sú to fanúšikovia, ktorých práca zároveň baví a milujú jazdu v teréne. Chcú vyrábať lepšie pneumatiky (s lepším pomerom cesta/terén) pre všetky druhy podmienok a všetky druhy ciest. Majú vlastný (súkromný) výrobný závod v Thajsku a výroba prebieha podľa certifikátu kvality ISO9001.
Motoz používa vysokokvalitné zmesi s vysokým podielom prírodného kaučuku. Tieto zmesi sú jedinečné, ich výroba je podstatne drahšia ako výroba bežne predávaných pneumatík. Cieľom je dosiahnuť vysokú odolnosť. Pneumatiky Motoz majú jedinečný dezén. Pred mnohými rokmi si Motoz zaregistroval dezén Terrapactor®, ktorý stláča pôdu do šípovitých útvarov a zvyšuje trakciu tým, že tieto kúsky hádže za pneumatiku. Konštrukcia pneumatík je vždy navrhnutá špeciálne pre konkrétny účel - pre konkrétny typ jazdy. To zahŕňa aj pevnosť a počet vrstiev behúňa.
Obrázek (1)
Obrázek
Obrázek (2)Diskusia k produktu
Máte otázku? Zaujíma vás konkrétny detail? Opýtajte sa nás.
Položiť otázkuDobrý den. Mám rozměr pneu 90/90/21 mohu použít zesílenou duší motoz camara 4mm 3"- 3,25" x 21". A dále zesílenou 4mm duší 5,4" x 17" do pneu 130/80x17. Děkuji za odpověď. Libor Likovský.
Reagovať