
MOTOZ XTREME HYBRID
- skúšobná pneumatika, ale so zosilnenými bočnicami pre jazdu pod minimálnym tlakom
- konkávne usporiadanie figúr so systémom LOCK pre zvýšenú trakciu
- vysoké hodnoty priľnavosti zodpovedajúce trialovým pneumatikám
- vyrobené len z prírodného kaučuku
- Homologizácia DOT a ECE na štandardnej verzii
- Zadná pneumatika použiteľná v oboch smeroch
- Ultra mäkká verzia BFM Gummy pre tých, ktorí potrebujú ešte lepšiu priľnavosť
Pneumatiky MOTOZ sa používajú na austrálskom a americkom trhu od roku 2007. V Európe ich pozná len malá skupina jazdcov, najmä na ostré endurá. Vývojári a testovací jazdci Motoz sú jedno a to isté - sú to fanúšikovia, ktorých ich práca baví a milujú jazdu v teréne. Chcú vyrábať lepšie pneumatiky (s lepším pomerom cesta/terén) pre všetky druhy podmienok a všetky druhy ciest. Majú vlastný (súkromný) výrobný závod v Thajsku a výroba prebieha podľa certifikátu kvality ISO9001.
Motoz používa vysokokvalitné zmesi s vysokým podielom prírodného kaučuku. Zmesi sú jedinečné, ich výroba je podstatne drahšia ako výroba bežne predávaných pneumatík. Cieľom je dosiahnuť vysokú životnosť.
Pneumatiky Motoz majú jedinečný dezén. Pred mnohými rokmi si Motoz zaregistroval dezén Terrapactor®, ktorý stláča pôdu do šípovitých útvarov a zvyšuje trakciu tým, že tieto kúsky hádže za pneumatiku. Konštrukcia pneumatík je vždy navrhnutá špeciálne pre konkrétny účel - pre konkrétny typ jazdy. To zahŕňa aj pevnosť a počet vrstiev behúňa.
Rad pneumatík Tractinator® má najvyššiu možnú odolnosť pre super náročné použitie (najviacnajextrémnejšiu jazdu) s unikátnym zosilnením bočníc a behúňa, ktoré minimalizuje prepichnutie.
Rad Terrapactor® je ľahší a jeho hlavným zameraním je maximálna trakcia na športové použitie.
Hybridný rad kombinuje vlastnosti všetkých konštrukcií pre maximálnu všestrannosť
TYP: hybridný (trial+enduro) soft
POUŽITIE: 5% cesty a traily, 95% offroad
PODMIENKY: extrémne horské počasie, extrémne horské cesty - najťažšie podmienky
Rad Motoz XTreme je podobný radu Mountain Hybrid, ale s ešte agresívnejším rozložením figúr pre najhoršie podmienky. Symetrická orientácia dezénu navrhnutá pre maximálnu trakciu v mäkkom bahne a strmých stúpaniach. Trakčné vlastnosti trojkového plášťa s rozmermi a správaním sa bežného enduro plášťa pri zatáčaní a jazde na trailoch.
Pneumatika Xtreme Hybrid sa správa ako špecializovaná trailová pneumatika v stúpaniach, ale je oveľa lepšia v blate, piesku a technickom enduro teréne
| Kód | TYP TL / TT | HOMOLOGÁCIA | rýchlosť INDEX | STANDARD ráfik (palce) | povolené / odporúčané ráfik (palce) | Priemer ETRTO (MM +/-) | Šírka ETRTO (MM+/-) | Výška vzoru (MM) | typ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| TBX 110/100-18 | TT | DOT ECER75 | 64 M | 2.15 | 2.50 | 677 | 109 | 16 | Zadná strana |
| TBX 110/90-19 | TT | DOT ECER75 | 62 M | 2.15 | 2.50 | 681 | 109 | 16 | Zadná strana |
| TBX 120/100-18 | TT | DOT ECER75 | 68 M | 2.15 | 2.50 | 697 | 119 | 16 | Zadná strana |
| TBX 80/100-21 | TT | DOT ECER75 | 51 R | 1.60 | 1.85 | 693 | 80 | 12.5 | Predná strana |
| TBXG 110/100-18 | TT | DOT | 64 M | 2.15 | 2.50 | 677 | 109 | 16 | Zadná strana |
| TBXG 110/90-19 | TT | DOT | 62 M | 2.15 | 2.50 | 681 | 109 | 16 | Zadná strana |
| TBXG 120/100-18 | TT | DOT | 68 M | 2.15 | 2.50 | 697 | 119 | 16 | Zadná strana |

| Směs | Standardní |
| Rychlostní index | 68M |
| Rozměr ráfku | 18" |
| Vhodné pro | Enduro / sport |
| Výrobce | MOTOZ |
| Homologace | ECER75/DOT |
| Šířka/výška | 120/100 |
| Typ pneumatiky | Dušové |